Storingen &
Oplossingen

Teleworxs van Technisch Beheer biedt 24/7 de oplossing voor uw storing

Door goed en doelmatig onderhoud worden stroringen tot een minimum beperkt. Helaas komt een storing aan een installatie wel eens voor en altijd op het verkeerde moment. Met Teleworxs van DWT Technisch Beheer bieden wij op zo’n moment de oplossing voor uw probleem. Heb je onderhoudsovereenkomst of een Teleworxs abonnement, dan is jouw probleem ons probleem en kan je 24/7 bij ons terecht.

U wordt altijd persoonlijk te woord gestaan, zowel binnen als buiten kantooruren, vervolgens doorgeschakeld met een vakkundige medewerker (service coördinator of dienstdoende storingsmonteur). Beide kunnen opschakelen in kennis en aantal, indien dit noodzakelijk is om de storing snel te verhelpen.

Zijn uw installaties verbonden met een gebouwbeheerssysteem (GBS), dan staan wij in verbinding met de ‘Hartbewaking’ module in het GBS en ontvangen wij uw storingen direct, zonder tussenkomst van uw medewerkers. Daarmee nemen wij uw eerste zorg direct uit handen en zijn we al onderweg voordat u nog maar enig idee heeft dat er wat gaande is.

Storingen kunt u melden via ons telefoonnummer, via een mailbericht aan service@dwtg.nl of via de button “storing melden”

Onze specialisten van DWT Technisch Beheer staan voor u klaar.

Als u een storing heeft kunt u dit formulier invullen en zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen >

Een samenwerking op maat

Ons team staat voor u klaar om u te helpen naar de juiste oplossing voor uw maatwerk vraagstuk